Prijem poziva

Call centar predstavlja efikasno sredstvo za opsluživanje velikog broja istovremenih telefonskih poziva, tako da nema zauzetih linija, kao ni propuštenih poziva. Za Vas izdvajamo dovoljan broj operatera koji će brzo, kvalitetno i profesionalno odgovoriti na svaki poziv.

Dobar sistem evidencije podataka i kasnije analiza omogućavaju da se dobijene informacije mogu kvalitetno obrađivati i koristiti za donošenje odluka u pogledu upravljanja odnosa sa kupcima, razvoja novih proizvoda i sl.

Prepustite nam direktnu komunikaciju sa Vašim klijentima ili potrošačima i bavite se svojom osnovnom delatnošću. Invictus Media će umesto Vas klijentima pružiti sve informacije u najkraćem roku i održavaće vezu između Vas i Vaših klijenata. Napravite izbor koji će Vam dati najbolje rezultate.

Proces istraživanja u marketingu je usmeren prema prikupljanju informacija o određenim karakteristikama i faktorima eksternog i internog okruženja, kao i o mogućnostima primene marketing strategija. Karakteristike okruženja, u kome organizacija posluje od velikog su značaja za njen opstanak i razvoj, a time i za kreiranje dugoročnih odnosa sa kupcima, ali i sa drugim uticajnim stranama u procesu stvaranja, komunikacije i isporučivanja vrednosti krajnjem korisniku.

Karakteristike okruženja, u kome organizacija posluje od velikog su značaja za njen opstanak i razvoj, a time i za kreiranje dugoročnih odnosa sa kupcima, ali i sa drugim uticajnim stranama u procesu stvaranja, komunikacije i isporučivanja vrednosti krajnjem korisniku.

Proces istraživanja u marketingu je usmeren upravo prema prikupljanju informacija o određenim karakteristikama i faktorima eksternog i internog okruženja, kao i o mogućnostima primene marketing strategija.

Prijem poziva